piątek, 30 listopada 2012

Nasz Mały Dzielny Szczerbulek

I już po stomatologicznym stresie. Na szczęście wszystko dobrze się skończyło. Wszystko tzn. poddawanie narkozie i wybudzanie. Niestety 3 mleczaki usunięte - dwa dolne (jedynka i dwójka), gdyż już były rozchwiane i ta "piątka" o której wczoraj pisałem, że Madzia woła: mama ał... Do tego plomba i lakowanie. Potem wybudzanie, dwie kroplówki i do domu. Coś czuję, że dziś w nocy wróżka zębuszka odwiedzi Naszego Małego Dzielnego Szczerbulka :-)


4 komentarze:

  1. Wczoraj obiecałaś mi na pewno,
    że zostaniesz mą królewną,
    królewną z mego snu.
    Wczoraj obiecałaś być mi wierną
    i w miłości swej niezmienną
    po długi życia kres.

    O Marianno, gdybyś była zakochana,
    nie spałabyś w tę noc, w tę jedną noc.
    O Marianno, gdybyś była zakochana,
    nie spałabyś w tę noc, w tę jedną noc.

    Dzisiaj, gdym do ciebie przyszedł z rana,
    by cię zbudzić, ukochana,
    z twego rannego snu.
    Dziś nie zastałem ciebie w domu,
    boś uciekła po kryjomu
    z innym na randez vous.

    O Marianno, gdybyś była zakochana,?

    Teraz, gdy już wszystko diabli wzięli,
    mnie do wojska zaciągnęli,
    karabin dali mi,
    Dzisiaj mam już ukochaną,
    karabinem nazywaną,
    z nią spędzam randez vous.

    O Marianno, gdybyś była zakochana,?

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm, przez moment zastanawiałem się co napisać i doszedłem do wniosku, że ktoś się świetnie bawi w te Andrzejki... Człowieku ogarnij się, bo coś chyba pomyliłeś, gdzie co napisać. Ale - jak piszę - Andrzejki - teraz jestem wyrozumiały, następnym razem nie pisz w ten sposób... To nie jest blog pt. "Jak ja się świetnie bawię". Wierz mi, że potrafię bawić się lepiej od Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mniej żartownisiów, ale szczere gratulacje dla Was i oczywiście Szczerbuska :-) Madziu mam nadzieję, że wróżka była hojna :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Biorąc pod uwagę fakt, że w tym miesiącu są i Mikołajki i Święta, to nie była aż tak hojna. Ale ilość drobnych (które Madzia zbierała jak złote dukaty z bajki Jake i piraci z Nibylandii) była dość okazała :-) Szczęściem Madzia jeszcze nie wie, że jedna moneta może być warta więcej niż 20 innych, więc ilością (a nie wartością) jest zachwycona :-)

    OdpowiedzUsuń