czwartek, 23 sierpnia 2012

Mama ma wolne :-)

Witam Wszystkich :-)
Dziś spełniam marzenie męża hihi. Od kilku miesięcy, prosił mnie żebym coś tak od siebie napisała. Nie zawsze miałam na to czas, ale dziś nadarzyła się okazja, więc piszę. Myślę, że będzie miał niespodziankę, bo zapewne się tego nie spodziewa.
Chciałabym też podziękować mu że zabrał dziś Madzie na zajęcia, dzięki czemu mam trochę czasu tylko dla siebie. To nie będzie jedyna niespodzianka dla mojego męża i córeczki, ponieważ jak tylko wrócą z zajęć, będzie na nich czekać pyszna szarlotka. W końcu  miałam chwilę żeby zrobić coś co lubię, a przeważnie brakowało mi na to czasu. 
Teraz widzę jak trudno dobrać słowa i napisać o naszym codziennym życiu i dlatego też : Dziękuję Ci Mężu za to co robisz!  :-)

1 komentarz:

  1. I słusznie, że pojechał. Zawsze mówię, że chop po to się lągł, żeby ciągł :-)
    Oczywiście żartuję :-)
    Pozdrawiam
    Wierna czytelniczka Marta Brzozowska z Gliwic

    OdpowiedzUsuń