niedziela, 12 lutego 2012

Ulotkowanie w M1 Zabrze

Uzyskaliśmy zgodę Dyrektora Centrum Handlowego M1 Pana Grzegorza Mojszczaka na to, by w ten weekend rozdawać klientom ulotki dot. 1% podatku na rzecz naszej córeczki. Wydrukowaliśmy więc 1000 ulotek specjalnie na ten weekend i od piątkowego popołudnia, poprzez sobotę, aż do dzisiaj ulotki te trafiły do 1000 spośród Was. 1000 nowych osób poznało Madzię, jej chorobę i naszą walkę o jej powrót do normalnego, zdrowego życia. Nasze starania o to, by Madzia zaczęła mówić, by swoim rozwojem wyprzedziła rozwój autyzmu...

Wyjście do Państwa nie było jednak dla mnie łatwe. Co innego gdy się opisuje tutaj nasze działania na blogu, to, jak radzimy sobie z chorobą, a co innego stanięcie z obcą przecież osobą twarzą w twarz i poprzez pokazanie ulotki zawołanie: mamy niepełnosprawną córkę. Pomożesz nam? Pomożesz jej? 

Zdałem sobie jednak sprawę, że wyjście do Państwa jest szansą dla Madzi. Jako rodzic musiałem przełamać wahanie i prosić o pomoc. Przecież nikt z Was nie wiedziałby o Madzi, gdybyśmy do Was nie wyszli. Dlatego poniekąd dałem szansę także i Państwu. Szansę, żeby pomóc Madzi. Bo wręczając Państwu ulotkę z prośbą o pomoc i my i Państwo dostajemy szansę by pomóc naszej córeczce. Różnica jednak tkwi w pełnionych rolach w dziele pomocy Madzi. 

Zawziąłem się więc, przypiąłem plakat formatu A4 do swetra na brzuchu i na plecach i ruszyłem. Wraz z Anią rzecz jasna. I prosiłem dla Madzi. 

Dziękujemy Państwu za to, że przyjęliście nasze ulotki. Dziękujemy tej części z Was, którzy w zakupowym zabieganiu znaleźliście chwilę by zerknąć na jej treść. By wrzucić je do toreb i przynieść do domów.

Dziękujemy Panu Dyrektorowi CH M1 w Zabrzu za umożliwienie wyjścia w ten weekend do Państwa i przekazanie Wam naszego apelu. 

Wierzymy, że w koalicji przeciw autyzmowi jest nas coraz więcej. I - zgodnie ze znanym już Wam naszym hasłem - wspólnie pomożemy powiedzieć Madzi dziękuję.  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz