czwartek, 10 maja 2012

Dzisiaj też się pochwalimy :-)

... a chwalić się możemy z 3 powodów:

1. Madzia nauczyła się mówić "ja". Nie tylko "bezmyślnie" powtarzać "ja", ale w pełni świadomie "ja". Kto był w przedszkolu? "ja!", kto teraz? (w grze planszowej) "ja!", kto jest najdzielniejszą Madzią na świecie? "ja" :-)
I to nie literowane i-a, ale łączone i wyraźne "ja"

2. W przedszkolu będzie szkolenie dla początkujacych nauczycieli. I kadra wybrała do zajęć szkoleniowych Madzię. Ania spytała dlaczego? Usłyszała w odpowiedzi: "Bo Madzia z oddziału przedszkolnego jest najbradziej kumata" - hihi, jakkolwiek to brzmi, to cieszy, że Madzia wyprzedza rozwojowo rówieśników, i że przyszli nauczyciele pracujący z osobami niepełnosprawnymi będą w ramach wizytacji czy praktyk obserwować zajęcia terapeutyczne Madzi...

3. W ramach Światowego Dnia Walki z Dyskryminacją Osób Niepełnosprawnych odbędzie się wystawa m. in. zdjęć Madzi w Centrum Handlowym Platan, oraz w lokalu Impresja w Zabrzu. Zdjęcia są zrobione przez studentów Akademii Sztuk Pięknych w Katowicach i przedstawiają niepełnosprawne dzieci podczas zajęć szkolnych i przedszkolnych. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz