sobota, 21 stycznia 2012

Dzień Babci i Dziadka

W przedszkolu impreza z okazji Dnia Babci i Dziadka. Grupa przedszkolna do której Madzia chodzi przygotowała przedstawienie z tej okazji, podczas którego dzieci były aniołkami. Madzia była przeszczęśliwa. Ona uwielbia wszelkiego rodzaju występy, czy taneczne, czy jasełkowe, czy takie jak wczoraj. 

Madzia nie ma żadnego dziadka ani babci, gdyż zarówno Ani, jak i moi rodzice już nie żyją, ale na pewno byliby dumni z występu wnuczki... A na imprezę przedszkolną zaprosiliśmy sąsiada, na pomoc którego zawsze możemy liczyć. Mógł poczuć się jak dziadek i był wzruszony. Dzięki Marian za Twoją obecność!  

PS. Wygrałem bilety w radio na koncert Audiofeels w Domu Muzyki i Tańca. Wysłałem na koncert Anię z przyjaciółką - żeby miała chwilę oddechu po codziennym zajmowaniu się Madzią. A ja właśnie położyłem córeczkę spać i nawet grzecznie zasnęła przy tatusiu. 
A ja teraz siadam przed tv i będę oglądał piłkę ręczną :-)

Poniżej zamieszczam zdjęcia z występu: 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz