niedziela, 21 października 2012

Fundacja... czyli poprawianie dobrego... A mimo wszystko z iskierką nadziei...

Wiecie co...
Po ostatnich dniach byłem trochę sfrustrowany i bezradny...
Któryś raz z rzędu próbuję zalogować się na Madzi subkonto w Fundacji i ciągle wyskakuje informacja: nie można się zalogować z uwagi na trwające procesy księgowania 1% podatku...
Ja rozumiem, że obecnie jest ok 18000 podopiecznych Fundacji, ale powiedzcie to terapeutom...
Terapeutom, u których zajecia dla Madzi robimy na krechę...

Ale w końcu niedziela... Dzień wolny - myslę teraz wieczorem wbiję się...

Powitał mnie komunikat, że obecnie na naszych subkontach jest 30% wpłat z tytułu 1% podatku, i że dostęp do salda może być utrudniony bądź niemożliwy...

Ale kliknąłem przejdź dalej...

[w poprzednich latach było tak, że Fundacja pokazywała całość dostępnej kwoty po zaksięgowaniu 100% wpłat - dziś robi to sukcesywnie]

Wbiłem się

30% wpłat dla wszystkich dzieciaków przyszło...

U Madzi jest 7 524,14 zł

Tańczę i krzyczę z radości - aż mam ochotę obudzić Anię :-)

Jeeeej :-)

Madzi mowa jest o 7 524,14  kroków blizej :-)

Choć to nie wszystko dziękuję już dziś w imieniu Madzi...

:-) :-)
:-)



1 komentarz:

  1. my też działamy już na krechę :-(, te wpłaty umożliwiają nam rehabilitację i leczenie, są bardzo ważne. Cieszę się z Wami :-)

    OdpowiedzUsuń